Saturday, January 1, 2011

Balasan jawapan.. layan je la..

Salam..

Hepy new year.. dek krane sgt khusyuk buat kerja butikpinkku... curik tulang la jap layan adek yaya ni ha.. nah..

1. benda paling penting dalam hidop korang :
--> bende.. bukan org kan?
duit.

2. dua benda terakhir yang korang beli guna duit sendiri :
--> dadah (memang xkan la) ngan rumah kt malibu (rase cm xmampu je)

3. dimana tempat ingin melangsungkan perkahwinan dan tema :
--> paris, garden wedding. cantik2!!

4. adekah korang sedang bercinta sekarang ?
--> haah.. madly in love.

5. berapa lama korang akan mencintai kekasih korang ?
--> hopefully forever n ever

6. buku/majalah/novel terakhir korang beli :
ta sempat beli =.=''
--> novel new moon, dekat setaon lepas.. xabes baca lagik.. hahaha..

7. apa nama penuh korang ?
--> nur farahiyah mhd taib

8. *soalan ni tertinggal* dimana korang bertemu kekasih korang ?
--> kekasih sekarang kan? jmpe kt matrix.. tp time tu xkenal beliaw..

9. antare mak ayah mane korang ag mesra ?
--> mak lah!

10 . adekah korang basoh baju sendiri ?
--> hahaa... tak. kecuali baju yg sensetif.

11. dimane tempat korang toi2 nak p ?
--> seyes nak pegi paris..

12. pilih salah satu ..peluk atau ciom .
--> dua2!! (tamak)

13. beritahu 3 benda pasal org yang tag anda :
--> suke nanges, br lepas spm, suke mrajok.. hahahah..

14. 5 benda yang korang sayang dalam idop .
--> grey, blackie, cincin kami, duit, butikpinkku (boleh masok x?)

15. 5 lagu yang korang suke n slalu dengar :
--> everyday i love u, always, if i let u go, you raise me up, dont wanna miss a thing, dear god (extra)

16. tarikh lahir korang ,n sambot mane last year :
--> 20 jun, smbot kt umah,, bf dtg kasi surprise bwak kek

17. 5 blogger yang korang na tag :
--> xrmai la blogger,, post kt fb kot..

18. cerita siket tentang orang pertama yg korang tag .
--> clueless

hahaha,,, jawapan sume serius2.. korang bacelah jawapab mengantok ni.. hahaha.. happy new year!!

4 comments:

Aien Najib said...

uhh .tengs kakak .mane ade kuat nanges lahh +.=''

Puteri Zaza said...

wa wedding kt paris tu

Kedai Cikjan said...

hahaha.. ko mmg fara kecik.. :P

farapink said...

ak mmg kecik la.. belom besau lagik..

Post a Comment

Salam..

Hepy new year.. dek krane sgt khusyuk buat kerja butikpinkku... curik tulang la jap layan adek yaya ni ha.. nah..

1. benda paling penting dalam hidop korang :
--> bende.. bukan org kan?
duit.

2. dua benda terakhir yang korang beli guna duit sendiri :
--> dadah (memang xkan la) ngan rumah kt malibu (rase cm xmampu je)

3. dimana tempat ingin melangsungkan perkahwinan dan tema :
--> paris, garden wedding. cantik2!!

4. adekah korang sedang bercinta sekarang ?
--> haah.. madly in love.

5. berapa lama korang akan mencintai kekasih korang ?
--> hopefully forever n ever

6. buku/majalah/novel terakhir korang beli :
ta sempat beli =.=''
--> novel new moon, dekat setaon lepas.. xabes baca lagik.. hahaha..

7. apa nama penuh korang ?
--> nur farahiyah mhd taib

8. *soalan ni tertinggal* dimana korang bertemu kekasih korang ?
--> kekasih sekarang kan? jmpe kt matrix.. tp time tu xkenal beliaw..

9. antare mak ayah mane korang ag mesra ?
--> mak lah!

10 . adekah korang basoh baju sendiri ?
--> hahaa... tak. kecuali baju yg sensetif.

11. dimane tempat korang toi2 nak p ?
--> seyes nak pegi paris..

12. pilih salah satu ..peluk atau ciom .
--> dua2!! (tamak)

13. beritahu 3 benda pasal org yang tag anda :
--> suke nanges, br lepas spm, suke mrajok.. hahahah..

14. 5 benda yang korang sayang dalam idop .
--> grey, blackie, cincin kami, duit, butikpinkku (boleh masok x?)

15. 5 lagu yang korang suke n slalu dengar :
--> everyday i love u, always, if i let u go, you raise me up, dont wanna miss a thing, dear god (extra)

16. tarikh lahir korang ,n sambot mane last year :
--> 20 jun, smbot kt umah,, bf dtg kasi surprise bwak kek

17. 5 blogger yang korang na tag :
--> xrmai la blogger,, post kt fb kot..

18. cerita siket tentang orang pertama yg korang tag .
--> clueless

hahaha,,, jawapan sume serius2.. korang bacelah jawapab mengantok ni.. hahaha.. happy new year!!

4 comments:

Aien Najib said...

uhh .tengs kakak .mane ade kuat nanges lahh +.=''

Puteri Zaza said...

wa wedding kt paris tu

Kedai Cikjan said...

hahaha.. ko mmg fara kecik.. :P

farapink said...

ak mmg kecik la.. belom besau lagik..

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space