Monday, January 24, 2011

Bila abg posmen mengamuk!

Salam,

Untuk para peniaga (macam saya), mungkin dah biase terima return parcel.

Ape yang kurang biasa ialah..

Abang posmen ni dengan semangat menconteng seluruh alam dengan marker merah.

Gile terkejut masa dapat parcel ni.. ngee~ ade tergamam kejap la.. Kes ni dalam bulan lepas kot.. Tapi baru hari ni teringat nak share..

Al-kisah.. memang itu alamat tak lengkap.. biasenye abg posmen akan call penerima kan?

Masalahnye,, penerima ni ke overseas..

Hangin 1 badan la kot itu posmen.. siap tulis,, 5 kali call,, tp x angkat..

Lawak la jugak.. Kesian abg posmen.

Sabar ye bang!.

Di sini, saya ingin ucapkan tahniah & terima kasih juga kepada abang2 posmen dan syarikat pos laju yang dengan efisyennye telah menghantantar baaanyaaak parcel untuk butikpinkku.


ps: sila bagi alamat yang lengkap dan no fon yang boleh dihubungi.. Kesian gak kt fara kalo selalu dpt parcel cinta bertulisan darah cmni.. hehe..

Owh..sila jangan lupa, no tracking untuk customer butikpinkku,, semua disini yea.. click here..

Thanks semua.

End.

2 comments:

Puteri Zaza said...

ganas posmen skrg neh

farapink said...

hahaha.. tu a.. tp nseb bek ade posmen.. kalo x,, tak sampai a brg butikpinkku..

Post a Comment

Salam,

Untuk para peniaga (macam saya), mungkin dah biase terima return parcel.

Ape yang kurang biasa ialah..

Abang posmen ni dengan semangat menconteng seluruh alam dengan marker merah.

Gile terkejut masa dapat parcel ni.. ngee~ ade tergamam kejap la.. Kes ni dalam bulan lepas kot.. Tapi baru hari ni teringat nak share..

Al-kisah.. memang itu alamat tak lengkap.. biasenye abg posmen akan call penerima kan?

Masalahnye,, penerima ni ke overseas..

Hangin 1 badan la kot itu posmen.. siap tulis,, 5 kali call,, tp x angkat..

Lawak la jugak.. Kesian abg posmen.

Sabar ye bang!.

Di sini, saya ingin ucapkan tahniah & terima kasih juga kepada abang2 posmen dan syarikat pos laju yang dengan efisyennye telah menghantantar baaanyaaak parcel untuk butikpinkku.


ps: sila bagi alamat yang lengkap dan no fon yang boleh dihubungi.. Kesian gak kt fara kalo selalu dpt parcel cinta bertulisan darah cmni.. hehe..

Owh..sila jangan lupa, no tracking untuk customer butikpinkku,, semua disini yea.. click here..

Thanks semua.

End.

2 comments:

Puteri Zaza said...

ganas posmen skrg neh

farapink said...

hahaha.. tu a.. tp nseb bek ade posmen.. kalo x,, tak sampai a brg butikpinkku..

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com
Sponsored by Free Web Space